04.01.2010

De ziua mea!




Desi nu este elegant sa intrebi o domnisoara cati ani are, am sa iti raspund. Am 2 ani, si ma numesc Malia Osu.


De ziua mea, natura mi-a facut cadou un cadru feeric. A nins ca in poveste si parcul Morarilor s-a imbracat de in alb pentru a ma sarbatori. Parculetul copilariei mele, cadrul minunat al intamplarilor copilariei mele arata ca in povesti.


Pentru a marca cum se cuvine acest important eveniment din viata mea si a familiei mele, am pregatit o invitatie tuturor prietenilor mei.


Cu totii mi-au facut onoarea de a-mi accepta invitatia si de a sarbatori impreuna. Au fost si nasii cu Uca si MAia, a fost si moToma, Iki si toti ceilalti prieteni dragi.


Ne-am dat cu sania, am mancat tort, parintii au beut vin fiert.
Eu zic ca a fost o petrecere frumoasa. Sper ca si celorlalti sa le fi placut.




2 comentarii: