07.04.2009

Tati se prezinta.

M-am nascut la Buzau, pe strada Garii, la maternitatea municipala. Era un februarie cenusiu ca un semn prevestitor pentru cutremurul devastator ce-avea sa vina peste un an. Sau poate cutremurul a venit ca si pedeapsa pentru ca o bateam in cap cu ciocanul pneumatic pe sora-mea abia nascuta?! Ce vina aveam eu, bunicu' imi spusese ca e "pisa"? Ce cauta pisa in patutul care fusese al meu? Implinisem un an, eram baiat mare, dar din cand in cand as mai fi vrut sa dorm in patut. Am fost un copil rau si bolnavicios. Norocul bunicii, nu avea nevoie de alte miscari pentru bodybuilding. Cu o mana ma legana pe mine, iar cu cealalta pe soramea. Evident ca pe picioare il avea pe varul nostru, cu un an mai mic decat sora-mea si cu doi decat mine. Bunica a dobandit astfel o conditie fizica de invidiat. Tata a inceput brusc sa se obisnuiasca cu prezenta ei in casa si sa ii spuna sarut mana, ori de cate ori se intorcea de la lucru.La 3 ani am devenit constient de propria mea identitate. Se dovedise a fi putin cam tarziu, n-am mai putut profita de asistentele ce ma plimbau din mana in mana cand ma ducea mama la dispensar. Mi-au cazut dintii de lapte , prima zi de scoala, prima dragoste, primul sarut, prima erectie. In clasa a 8-a i-am zis "Himalaia" unui coleg si Dumnezeu mi-a dat 20 centimetri in plus in inaltime ( in doar 2 luni), ca sa ma-nvat minte. Asta m-a complexat toata perioada liceului, fraier fiind, nu-mi dadeam seama ce mare succes aveam la fete ( si din cauza inaltimii, sau mai ales din cauza ei). In facultate m-am prins si eu ca era un atuu si am profitat la maxim. Am profitat atat de tare incat in anul II m-am trezit insurat. Din fericire, facultatea mi-a largit orizonturile, dupa ce mi-am luat licenta am divortat. A urmat cel mai spectaculos an din viata mea, am obtinut jobul dorit inca din prima zi de facultate si am gasit iubirea vietii mele. Acum suntem 4, ele erau 2 de la inceput. Am o familie superba, un job bun. Peste putina vreme vom fi 5. Doamne ajuta!

4 comentarii:

  1. Deci....
    PHUAHHH !
    Azi e o zi de marturisiri si de descoperiri frumoase . Tocmai am inchis fereastra de messenger cu Ramona ta si am cetit in linistea biroului meu insorit "prezentarea ta "...pe final alaturandu-se mie Marius ....Suntem atat de emotionati ....eu zic drept ca nu mi-am putut opri lacrimile :), lucru f bun caci imi plac emotiile puternice, fac bine la incaperea din spatele pieptului, usor la stanga pozitionata :).
    Ce sa zic : Ma bucur ca va cunosc, ma bucur ca exista Maria, ma bucur ca veti fi 5 , ma bucur ca sunteti fericiti ( asta se simte si fara sa scrii pe blogul asta si se mai simte si ca esti atre mandru de toate fetele tale , de la marius citire ) , ma bucur ca ne lasati sa va fim alaturi si vreau sa crestem in prietenie !
    PS. Ce oameni mari a dat Buzau domne ' !
    Oana Bucur mama lu Toma:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Iertare ...de emotie...am postat comentariul si la alta scriere ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Oana, Marius, Toma, dragilor,
    Ne sunteti prieteni foarte dragi. Suntem fericiti ca ne sunteti prieteni si ne dorim enorm sa crestem la maxim aceasta prietenie.
    Va iubim! Ramona, Maria Sofia, Alina si Gianin

    RăspundețiȘtergere